31 Mart 2012 Cumartesi

komşunun mimoza çiçeği ve parkımız

Daha önce bahsetmiştim mimoza ağacından herika bir görüntü ,ilerde bahçeli evim olursa kesinlikle dikmeliyim. Her gün gittiğimiz meşhur parkımız çiçeklenmiş her taraf ,bizde manzaranın ve güneşin tadını çıkardık.İnsan bu güzellikleri görünce şükretmekden kendini alamıyor.Kuzey ağaca sıkı sıkı sarıldı elektriğimiz gitti böylece ,bütün abla ve abilerine lafa attı ama onlar çok meşgul.

Kuzey'in CINCIRI :)

video Canım oğluşum yürüdü yürüyecek ,her işte olduğu gibi bu işte de çok ciddi .Hızı kesilmeyecek, hiç durmayacak çok tatlısın oğlum benim.

30 Mart 2012 Cuma

sulu sulu çalışma

Alışverişden kuzeye mandal ve mum alarak döndüm,mum resim çalışmalarında kullanılacak.Mandalları çok sevdik çok işe yarıyor ,buruna ve kulağa takıyoruz kuzey gelip alıyor ,eğitici de yani.Mozaik çalışma deneyeceğiz,kağıdı buruşturuyoruz,mandalla tutturuyoruz.
Renkli suya batırıp kurutuyoruz
sonuç silik oldu daha canlı renkler deneyebiliriz.Suyun kalanını plastik şişeye koyduk birazda deterjan ekledik ,bütün gün oynayacağı oyuncak oldu.

27 Mart 2012 Salı

Erik ağacını seyrederken

Oğluşum yine hasta yada diş çıkardık onun rahatsızlığı,bıktık biz bu hastalanmalardan ama .Masumlaşıyoruz tabi anneye düşkünlük de artıyor ve en önemlisi hiç bir aktivite yapılamıyor bu güzel havada eve hapis yani.Bizde camın önünden ayrılmıyoruz,erik ağacımız açtı hep böyle kalsa ,hemen dökülüyor çiçekleri.Yan komşuda damimoza ağacı var fotosunu çekip paylaşmak istiyorum sizinle tek kelime ile harika.
Nerde olursak olalım elimizde bir kitap :) canım oğlum .
Çok güzel demi,bahçesi olanlar şanslı,bağı bahçesi olanlar çok şanslı, heleki hayvanı bağı bahçesi olanlar ,bilinki yerinizde olmak isteyen çok çok insan var

24 Mart 2012 Cumartesi

APARTMANA SIKIŞMIŞ BAHAR

Bu aralar havalar güzel ,evin önündeki erik ağacı çiçeklerini açmaya başladı,oda olmasa neyaparız bir yeşilliğimiz o var.Soğanlar da açıyor tabi gizli bahçemiz ,toprak ve yeşiller kısa dansımız .Benim bahçeli bir evim olmalı ,yeşile aşkım hep var .

23 Mart 2012 Cuma

11 AYLIK OLDU KUZEY ALİ

Zaman ne çabuk geçiyor koskoca 10 ayı devirdik 11aylık olduk.Kuzey'in el becerisi beni hergün şaşırtıyor,ben de buna yönelik oyuncaklar alıyorum ve faaliyetler yapıyoruz.Konuşması normal olacak yada biraz geri galiba ben de sessizim babamızda ,gayret ediyorum ama sürekli konuşamıyorum .En nihayetinde sakin, uyumlu ve sevgi dolu bir oğluşum var.Onunla yaptığımız herşey beni çok mutlu ediyor,uyurken özlüyorum,işdeyken hep aklım onda onun da aklı bende tabi:).Renkleri ayıramıyoruz yada ayırıyor ben anlamıyorum her neyse,kitaplarımızı her fırsatta okuyoruz ,elinden de düşmüyor sayfaları evirip çeviriyor ,umarım kitap aşkı hiç bitmez ve oğlumla karşılıklı uzanıp kitaplarımızı okuyacağımız günleri de görürüz.Bugün 6. dişimizide patlatmışız elmayı iştahla katır kutur yemesinden anlamalıydım ,neyseki sorunsuz patladı.Şimdilik gelişmeler böyle .

21 Mart 2012 Çarşamba

ilk adımı attık :)

Yaklaşık 10 dakika önce kuzeyim canım oğlum ilk adımını attı.Bugünde 11 aylık olduk,yaşımıza az kaldı .Benim herşeyin canım allah sana uzun, mutlu ,sağlıklı ,huzur dolu bir ömür versin.Videosunu yakalıyamadık denemeler yaparız yine.

mehmetimle aktivite :)

Mehmetimi yakalamışken bol bol oyunlar oynadık,parklara sahillere gittik.Evde de boyama çalışmaları yaptık,parkdan topladığımız ağaç kabuklarıyla baskı yaptık,Soldaki resimde aslan var aslanın evi varmış :).Mehmetimin hayal dünyasında aslanlar,ejderhalar ve dinazorlar var canım benim ya çok alem bu çocuk,sürekli hayvan sesleri çıkartıyor sesi kısılıyor bazen ,yine de devam.Teyze kenara taş ayırmıştı malzemelerimizi hazırladık ve örümceklerimizi yaptık ,şirin oldular.
örümceği yapmanın değişik yolları da var zamanla onlarıde kuzeyle yaparız.

16 Mart 2012 Cuma

kahvaltı.boya,banyo ve uyku

Bugün banyo günü yani boya günü,serbest çalışma yaptık ,kırmızı ve sarı renklerle oyalandık bol bolyumurta fırçası favorimiz zaten.
araba tekerleklerini rahat boyamak için saklama kaplarının kapakları işe yarıyor
çalışma sonunda çıkan eserlerimiz,daha sonra farklı etkinliklerde kullanılmak üzere kaldırıyoruz.
banyo yaparak boyalardan arındık ve güzel bir uyku.Anne de ortalığı toplasın,yemek yapsın,işe gidecek yetiştirsin herşeyi,anne olmak zor,yorucu bir okadarda harika bir şey.

14 Mart 2012 Çarşamba

adım adım dergisine abone olduk

Bir aydır inceliyordum telefonlada konuştuk ve abone oldum,kutumuzu heyecanla açtık.dergisi,eğitici kartları,takvim ,çocuk gelişimi ile ilgili kitap(beni de unutmamışlar)ve çubukları çıktı kutudan.
Hemen saldırdık herşeye çubukları deliklere sokma işi uzun zamandır yaptığımız becerimiz zaten.Ama daire sayfada çıktı onu tekrar yerine takmak, arkasında da resim var onu tamamlamak dikkatimizi çekti ve uğraştık bayağı.
Bu işleri yaparken de hep ciddiyiz .

13 Mart 2012 Salı

mozaik çalışmamız

Bugün parçala yapıştır aktivitesi yaptık.Dün yaptığımız resimleri 3 sayfa kuzeycim itinayla param parça etti.
Anne de kartona yapıştırdı,kuzeyde yardım etti ,parçaları verdi bana.
ve sonuç çok beğendim ben .
Duvardaki yerini almaya hak kazandı ,sizce?????

12 Mart 2012 Pazartesi

oğluşum büyüdümü ne?????

Bugün yemek terken fotolarını çektim,akşam ruhille bakarken ne kadar büyümüş yaaaa dedikResimler de daha belli oluyor ,ısırılmış elmamız bayılıyoruz elmaya ,mehmet gibi.
özellikle bu pozumuz büyümüş benim boncuk oğlum yaaaaa
menümüzde ıspanaklı çorba,etli pazı sarma ve yoğurt var afiyet olsun kuzey ali'ye.Kitapları muhakkak önünde oluyor karıştırıyor ,sayfaları çevirip duruyor,bayağı eğlendiriyor kendisini canım benim.

11 Mart 2012 Pazar

Baskı çalışmamız

Bugün değişik materyellerle baskı çalışması yaptık.Park gezimizden toplanan çam ağacının dikeni ,balon ve kuzeyin elinden bırakmadığı yumurta firçası.Balon pek hoşuna gitmedi ,kavrayamadığı için herhalde,fırçayla güzel motifler çıkardık ,renkleride öğrenmek için güzel bir çalışma oluyor bizede.
Çalışmanın sonunda banyo kaçınılmaz tabiyki,bu arada önceden yapılan resimleri de arkamıza alıp pozumuzu verdik.Banyodan sonra da uzun bir uyku keyfi yaptı oğluşum.

9 Mart 2012 Cuma

cevizli kurabiyelerrrrrr

Anneanne ve dede gitti ,kuzey o gün çok hüzünlüydü şaşırdık kaldık,çok hisli oğluşum.
Anneannenin omuzunda uyumalar ,dedenin kucağında camdan dışarı bakmalar,çok güzel geçti günlerimiz,yine gelin canlarım.
Kurabiye kalıbım yoktu ,ne zamandırda aklımda denk gelmemişti en sonunda aldım,tarifide paketinden çıktı ,hemmen denedim.Tahminimden çok daha lezzetli oldu ,genelde bu tür tarifler uyduruktan olur ama harika oldu.
Tabi bu lezzetler ,bu tatlı ellerle birleşince daha da keyifli oluyor
Tarifimiz:125 gr tyağı yarım bardak şekerle karışır,2 yumurta da eklenip krema kıvamına getirilir.3.5 bardak un yarım bardak pudra şekeri,k.tozu,vanilya iyice yoğurulur 180 derecede yarım saat .

6 Mart 2012 Salı

anneanne ve dede gidiyor :(

Anneannemiz geçen hafta gelmişti, dedemiz de pazar günü geldi ,torunlarının aşkına kış kış yollara düştüler.Kuzey anneme çok alıştı bende tabi ayrılıklar zor oluyor.Havalar ısınmışken sahile gittik her gün, bol bol yürüdük kuzey genelde uyudu ,resimde görüldüğü gibi uyanıkken hemen salladık.Canım oğluşum bu havalardan çok sıkıldı neyseki bahar geliyor yaşasınnnnn
annnemin gözü hep çiçeklerde ve aklıda evinde bahçesinde.
Babacım da bugün gitmeyi planlıyordu ama torunu öne sürerek bir gün kazandık.
Ben işe gittik tabi kuzeyde dede ve anneanneyle hoş vakitler geçirdi.

3 Mart 2012 Cumartesi

kim korkar süpürkeden

İyileştik artık yaramazlıklar yapabiliriz.Birdaha hasta olmak istemiyoruz bu kadar yeter ,yaz gelsin bitsin bu nefes alamamalar burun akıntıları.Annem bende kuzey acayip keyifli ,annem evi makinaya çekerken bende bir kaç poz yakalayım dedim.
Kaçacağına üstüne çıkacak nerdeyse süpürgenin,çok tatlı benim oğlum yaaaaaa saçlar da uzadı