23 Mart 2012 Cuma

11 AYLIK OLDU KUZEY ALİ

Zaman ne çabuk geçiyor koskoca 10 ayı devirdik 11aylık olduk.Kuzey'in el becerisi beni hergün şaşırtıyor,ben de buna yönelik oyuncaklar alıyorum ve faaliyetler yapıyoruz.Konuşması normal olacak yada biraz geri galiba ben de sessizim babamızda ,gayret ediyorum ama sürekli konuşamıyorum .En nihayetinde sakin, uyumlu ve sevgi dolu bir oğluşum var.Onunla yaptığımız herşey beni çok mutlu ediyor,uyurken özlüyorum,işdeyken hep aklım onda onun da aklı bende tabi:).Renkleri ayıramıyoruz yada ayırıyor ben anlamıyorum her neyse,kitaplarımızı her fırsatta okuyoruz ,elinden de düşmüyor sayfaları evirip çeviriyor ,umarım kitap aşkı hiç bitmez ve oğlumla karşılıklı uzanıp kitaplarımızı okuyacağımız günleri de görürüz.Bugün 6. dişimizide patlatmışız elmayı iştahla katır kutur yemesinden anlamalıydım ,neyseki sorunsuz patladı.Şimdilik gelişmeler böyle .

Hiç yorum yok: