24 Nisan 2012 Salı

KİTAP KÖŞESİ

Geçen ay okuduğum kitaplardan;
TEPETAKLAK  dr. Emre beyin önerisi ile okudum ve gerçekten dünyam tepetaklak oldu,aslında bilinen gerçeklerin daha sert bir şekilde suratımıza vurulması.Kitap da emre beyin, bitirir bitirmez aynı yazarın bir başka kitabını aldım ve başladım.
İskender Pala hayranlığı şah ve sultanla başlamıştı ,babilde ölüm  istanbul da aşk la devam etti, bir solukta bitti ikiside harikaydı .Aşkname hikayelerden oluşuyor ,park gezileri için iyi bir seçim olmuştu .
Kesinlikle Mevlana okumam gerekir dedirten kitap ,okuyun :)
Safai abimizden ruhile ve bana hediye, iki imzalı ve değerli kitap.Okudum bitirdim rafa kaldırayım denilemeyecek,her zaman başucunda olması gereken ikileme,ellerine sağlım safai abi,yeni kitaplarını da bekliyoruz.
.

Hiç yorum yok: