6 Temmuz 2012 Cuma

Tatilmi yapmıştık?

Yazımın başlığından da anlaşılacağı gibi altınoluk tatilimiz yorucu geçti,hiç dinlenemeden döndük .Fotograflar deryanın bloğunda var,tabi yine de herşeye rağmen ailemle beraber olmak,denize girmek ,oğlumun ilk deniz deneyimine tanık olmak güzeldi.Beyhan halamın denize getirdiği pohça ve böreklerde nefisdi,bir de ben bu arada bir de kitap bitirdim ,nasıl oldu ben de bilmiyorum.Hıfzı Topuz'un bir kitabını okumak istiyordum ve bu aralar tarihi konulara da  merakımdan Abdülmecidi seçtim,çok zevkle okudum ,o döneme hakimiyeti çok güzel olmuş,sürükleyici.Osmanlının gerilemeye başladığı dönem ,koskoca imparatorluğun nasıl tüketildiğini harcandığını okumak üzüntü veriyor her seferinde.Tazminatı ilan eden genç ve duygusal padişahın hüzünlü hikayesi.

1 yorum:

Derya dedi ki...

canim müthistin yani sinir ettin beni, ben bakici derdi ile kavrulurken sen elinde kitap :))