22 Ağustos 2012 Çarşamba

GEÇMİŞ BAYRAMIMIZ

Gecikmeli bir yazı daha ,mübarek ramazan bayramı da güzel tatlarla  ve anılarla geçti.Bayram alışverişimi cumartesiden yaptım bir kaç hediye ,eve lokum,şeker bana alışveriş olsun yeter zaten.Sadece pazar günü izinli olan ben ,sabah erkenden kalktım ve akşam geç saate kadar gezmeler tozmalarla günü yorgun ama güzel bitirdim.Karşı tarafa gitmek kolay oldu trafiksiz oldu ,ruhil'in kuzeni tülay'ı ziyaret ettik, meslektaşım,yıllar önce geçirdiği  trafik kazası sonucu malesef eve hapsolmuş ,hediyelerimizle gittik ,çok memnunoldu bizde mutlu olduk onun gülmesi yetti zaten.Oradan amcamız ve yengemize gittik ailenin büyükleri,bizim taraftan büyüklerden  kimse yoktu istanbulda.Geri dönerken trafikten korktuk ve kumkapı yaptık,trafik açılana kadar 
   


takılalım dedik iyi de yaptık,kuzey uyudu bizde yedik içtik, gelen geçeni izledik ,sohbet ettik ,ben ilk defa gittik kumkapıya değişik bir atmosferi var .Kalabalıkta hertürlü millet var,birazda ürktüm sanki ,tek başıma gitmeyeceğim yerlerden ,istanbul gerçekten kozmopolit.
Dönüş de rahat olunca keyfimize de diyecek yok 






 Bayramın ikinci ve üçüncü  günü çalıştığım için kuzeye babası baktı tabi annesiyle beraber ,oğlum çok uyumlu ve uslu durmuş hiç üzmemiş babamızı.Orhan Kemalin tersine dünya romanını okumakta olduğum şu günlerde  ruhilin evde kalıp çocuğa bakması benim de  çalışmam ,karı koca arasında  uzun bir geyik yapmamızada fırsat oldu.benim repliklerim''canım çocuğa dikkat et,bir şey lazım mı gelirken alayım,geldiğimde hazır olun dışarı çıkalım ,yemek varmı evde ne yaptınız ''gibi.Ruhilin replikleri'' bütün gün evde sıkılıdım gelde çıkayım,çocuk bu gün çok güzel yedi mine:),ayyy bugünde mi çalışacaksın,geç kalma''gibi.    
                Eski geleneklere de uydum bu bayram ,kızlara vermek üzere çiçekli mendil aldım çok hoş oldu.

3 yorum:

Ozgul Gumustekin dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar..Mutlu mutlu :) gülen fotoğraf görünce mutlu oluyorum hemencik :) mendillere de bayıldım, bi dahakine ben de alayım, çocuklar hepten unutacak bayram nedir.
Allah'ım bu adamlar niye böyle :) evde sıkıldım gel de çıkayım :D:D:D

KUZEYLİMİNE dedi ki...

Mendiller harika da verecek çocuk yok etrafda sıkıntı orada,adamları bilmem de benim kocacığım doğduğu günder beri sıkılıyormuş(annesi diyor:))

Derya dedi ki...

cok güldüm repliginize ama benim mendilim sakli degil mi?