11 Ağustos 2012 Cumartesi

Kuzey'in bloklarla savaşı


Ne zamandır video yüklememiştim,daha doğrusu çekmeye fırsat olamamış ve ya o güzel anları yakalayamamıştım.Telefonumu değiştirince elinde her an fotograf ve video var artık,yeni telefon alsamda bendeniz biraz eski kafayım teknolojide,dokunmatiklere geçemedim yine eski tip ama sağlam yeni bir telefon,dokunmatikler başka bahara kaldı artık.Kuzeyin bloglarla oynarken ciddi ,aceleci ve sinirli hallerine bayıldım ve hemen yakaladım bir kare.Işık dikkatini çeksede konsantrasyonunu bozmamış:)


4 yorum:

Derya dedi ki...

canim cok tatli ve ciddi gercekten yerim ben onu yaaaa, bunlar baska legolar sanki, arkada da bebek araba koltugu mu görüyorum? öperim sizi

KUZEYLİMİNE dedi ki...

İngiliz minemiz geldi kemalin oyuncaklarından bir derleme yapıp göndsermiş de içinden bir kaç parça çıktı .Evdekiler artık eskidi ilgilenmiyor yeniler de elinden düşmüyor.Araba koltuğunu daha almadık yaaaa

Ozgul Gumustekin dedi ki...

Çook tatlı olmuş yaa :) saçlar süper :) ayrıca sinirlenmesine ben de bayıldım :):) çok tatlı çok :)

KUZEYLİMİNE dedi ki...

çok tatlılar çokk.....doyamıyorum desem az olur:)