15 Ağustos 2012 Çarşamba

Okudukça okuyalım


 Okumadan olmaz tabi,hayellerimdeki en güzel ev, kapısında kitap okuyabileceğim sallanan sandalye olan bir ev,eee yaş ilerledikçe hayaller bile değişiyor.Her yaşın bir çok güzelliği var bunları yaşamak görmek ne güzel,şükürler olsun ki yaşayabiliyoruz.Neyse kitaplara dönelim İskender Pala serisine devam Katre-i matemi  kışın bir ara elime almıştım ama daha baskın kitaplar vardı sıra gelmedi,işe başlamamla hemen aradan çıkarttım.Bir dönem kitabı daha ,sürükleyici bir ara ortalarda hikaye ağırlaşıyor ama sonunu sabırsızlıkla bitirmek istiyorsun.

Fotoları kitap yurdundan alıyorum daha net diye ama bunu ben çekseydim keşke,değişik bir yazar, değişik bir hikaye ve bambaşka bir kitap daha hakan günday dan.4 tane zengin piç diye tabir edilen sorumsuz,atılmış ,itilmiş ,bir işe yaramayan arkadaşların bence hüzünlü hikayeleri ben okurken acıdım ve üzüldüm de,iyiki bu ruh haliyle doğmamışım dedim .Henüz okumaktayım ama az kaldı biter yarın ,sınavlara girmeyi planlıyorum memur olsam mı bilemiyorum ama deniyeceğim yani ders çalışmam lazım birazzzzz

Hiç yorum yok: