10 Eylül 2012 Pazartesi

Bakın şu yakışıklıya

Haftasonu çok sevdiğimiz arkadaşımızın kutlama yemeğindeydik,kızı tıp fakültesini kazanmış kurban kestiler.Yakacıkda evleri var ,istanbul dışında tatil köyündeydik sanki,bir kere havası çok farklı,daha sıcak ama sıkmıyor arada serin serin esiyor.Kuzey gördüğünüz gibi adam edalarıyla partininen tatlı en küçük üyesiydi.Herkese gülücükler saçtı,et den yedi bol bol çok seviyoruz,açık havada çarpınca uyudu akşamına bir güzel.



Benim kuzeye yaş günü hediyem ,bir ömür saklaya bileceği özel bir hediye.Cüneyit amcamıza yaptırdık ALBATROS yük gemisi,orjinalinin birebir  kopyası ,kuzeyin el becerisi amcasından geliyor zannımca.Daha önce yaptığı gemilerde var, bir ara onlarında resimlerini koyarım harikalar.

3 yorum:

Derya dedi ki...

Kuzyimi cok özledim ben ama :(( yakisiklim benim

Ozgul Gumustekin dedi ki...

Bakarız o yakışıklıya :) çok tatlı her zamanki gibi..ben Deniz'e de Doğa'ya da gömlek giydiremiyorum, pantolonu da sevmiyo Deniz zorla savaşa savaşa giyiyor :)

KUZEYLİMİNE dedi ki...

Kuzey şimdilik hiç bir kıyafetini giymem diye seçmedi ,bundan sonra yaparmı bilmem ama çok yakışıyor gömlek :)