28 Eylül 2012 Cuma

Hoş geldiniz


Bir geç kalınmış yazı daha ,çalışmak bana yaramadı mı ne?
Haftasonu ben bursaya giderim diye 3 günlük izin koparmıştım ama sınavı tam da cumartesiye  ötelemişler ve haliyle planlar değişti.Deryalar ailecek bize geldiler,evimiz şenlendi ,kuzey kardeşleriyle coştuda coştu.Benim sınavda eh işte idare eder diyelim,memurluk sınavı kazıkmı kazık sorular,galiba yaşlanıyoruz zamanı yetiremedim ,matematik baş ağrısı yaptı falanlar filanlar.


 
Pazar günü hava harikaydı kahvaltıya  benim mekana gittik,artık benim oldu bu kaçıncı gidişimiz bu sene .Çocuklular için kocaman bir bahçe ,orman ağaçları,yerlerde meşe palamutları yedik içtik ,keyif yaptık zaman hemen geçti gitti.Annemi de getirmiş oldular tabi bir hafta bende,canımcım özlemişim annemi.
Yavuzun yemek yemesine hayran kaldık ailecek(nazar değmesin maşallah diyin bakayım)
Doğa sevgisini bu yaşlarda aşılamak gerek,yeni nesil doğayı,ormanı  belirli periyotlarda gidilen parklardan ibaret sanmamalı.Ağacı sevmeli ,toprağı avuçlamalı ve yerde biriken yaprakları korkmadan savura bilmeli çocuklarımız.Okuduğum kitapdan alıntı,Sabahattin Ali ,bir orman hikayesi''Orman bizim herşeyimizdir anamız,babamız,evimiz...Her şeyimiz delikanlı,varımız yoğumuz ormandır bizim...Ormanı evimizden iyi tanırız,her ağaç bizim kahrımızı anamızdan çok çekmiştir....''


1 yorum:

Derya dedi ki...

biz sizi cok özledik hemen geliyoruz :)