21 Ekim 2012 Pazar

Güvercin kovalamanın yolları

 Bugün park gezimizde güvercin avına çıktık,güvercinlerin bol olduğu bölge tesbit edilir.Kuzey arabasına bağlanır  ve arabamızda her zaman bulundurduğumuz kuş yemi atılarak hem güvenleri sağlanır hem de kalabalıklaşmaları beklenir.
 Ve kuzey salınır ,hızlı ve çığlıklarla koşarak hepsini kaçırır benim oğlum ben bir poz bile yakalayamam
 Güvercinler yemleri bırakmak da istemezler  ,uzunca bir süre kovalamaca devam eder,düşe kalka.
Etrafta hiç güvercin kalmayınca,birazda topla oynanır ama güvercinler kadar sevk vermez :( O kadar yorulduk ki eve dönüş yolunda uyuya kalır  yakışıklı oğlum.Bu arada bugün resmen 18. ayı doldu,aşımız var
bu ay ,adım adım dan 18. ay dergimiz de geldi.

2 yorum:

Ozgul Gumustekin dedi ki...

Zaman nasıl akıp gidiyor farkında olmadan..nasıl geçti 18 ay, inanamıyorum..saçları çok tatlı bu arada, sakın kestirmeee :):)

KUZEYLİMİNE dedi ki...

Ben de hemen hemen her gün bu şekilde düşünüyorum ve bakakalıyorum kuzeye yüzüm de bir tebessümle.Saç olayımıza gelincede kestirmeyi bırak aklımdan bile geçirmem yasak babamız öyle istiyor.