23 Ekim 2012 Salı

Karıştıralım biraz :)

 Ne zamandır resim faaliyetimizi bloğa aktaramamıştık,bunu kaçırmadım.İlk suluboya çalışmamız,ilk önce diş fırçalamaca sandı fakat biraz boğuşmalarla resim yapılacağını anladı.Her zamanki gibi ciddiyiz eğleniyordur herhalde ben çok eğlendim.
 Hazır fırsat bir kaç fırça darbesi de benden olsun dedim.Kuzey suya fırçayı banmayı ve boyaları sıvamayı çok sevdi,bir eser çıkartamadı malesef.
 Anneden bayram hediyesi,tamir işlerini çok seviyor oğlum,her parçası çıkan bir araç,ahşap internetten uygun fiyata buldum  hemmen aldım.Oyuncakçılarda hemen hemen aynı şeyler var ,bu çok değişik oldu,mehmetimi ve yavuzumu da unutmadım tabi,dört gözle bekliyoruz gelmelerini.
 Dişlerin erken çıkması sarı dişlere de zemin hazırlıyor,acil diş fırçalama eğitimine başladık.Önce ahşap bir puzzle aldım ve denemeler başladı,çocuğun dişini fırçalayıp durduk,ahşap aşındı .Her akşamda ailecek merasimle diş fırçaladık ve kuzeyede fırça ve macun aldık ,şimdilik fena gitmiyor macunu yeme ve suyla oynama ilgisini çeksede dişlerine fırça değiyor buda bana yeter.Dişleri biraz beyazladı sanki :)
Biraz biriktirmişiz ,neyse toplu halde sunumumuzu yaptık.

2 yorum:

Ozgul Gumustekin dedi ki...

Ahşap oyuncak çok güzelmiş :) Ben de Oral-B almıştım ve fakat doktor onda flor olduğunu 3 yaştan önce kullanmamak gerektiğini söylemişti. ROCS kullanıyoruz şu anda, eczanelerde satılıyor. Biz de hep beraber fırçalıyoruz hala :)

KUZEYLİMİNE dedi ki...

Bendeki de oral-b hemen değiştireyim,çünkü bayağı yiyor macunu ,bilmiyordum bak!ben doktora gidiyorum ne soracağımı şaşırıyoeum ,sanki herşeyi biliyorum gibi.