23 Aralık 2012 Pazar

şurdan burdan.....

Çok çok çok yoğun ve yorucu bir hafta oldu,bu hemşiresizlik bizi öldürecek,nerelerdeysiniz gelin diyaliz hemşireleri aranıyor:)
 İş yerini zevkli hale getiren kitaplarım,yeni siparişler geldi ,beklemesi de güzel  yeni gelmiş koliyi açmak da.Bu sefer 4 kitap ve bir tane de mercan dede'nin cd sini aldım.Edep ya hu bitti komik ,farklı bir konusu var.Tarihimizi gerçekleri acemi oğlan kız ferhadın hikayesi.Genç osman dönemi yeniçeri ayaklanmaları ve sultanın haince öldürülmesi.Pazartesi yeni kitaba başlarım ,gelmiş geçmiş en güzel aşk hikayesi ''cemile''diğer üç kitap da Cengiz aytmatovun  beyaz gemi,dişi kurdun rüyaları ve camile.
 Hastamdan gelen en tatlı hediye,yorgunluk arası bankoda çikolata molası.
 Beni on yıldır her sene aralık ayında açarak mutlu eden  vefalı yılbaşı çiçeğim,onuncu yılımız şerefine paylaşmak istedim.Bu evi çiçeklerim sevmedi,yılbaşımda eskisi gibi değil küçüldü ama kimseye vermeye kıyamıyorum.
Ne zamandır  mutfak faaliyetleri yoktu  hadi olsun bari dedim,cevizli,tarçınlı bezeler.Yılbaşı tarifleri dergisi bulunca denedim leziz oldu,tarife gerek yok beze işte ,fazladan içinde ceviz,tarçın ve acıbadem romu var

Hiç yorum yok: