8 Ocak 2013 Salı

hayvan puzzle oyunumuz

Bugün izinliyim yani evde kuzeyle beraber dolu dolu bir gün olacak.Sabah erkenden kalktık kahvaltıdan sonra oyun oynamaya başladık ve saat 13 oldu şimdi uyudu,bende bir kaç yazı ,birde görüntü var ekleyim dedim.İzin için de harika bir zamanlama olmuş dışarıda lapa lapa kar yağıyor,için sıcacık oluyor izleyince.Ben yağmurlu ve karlı havaları çok severim huzurlu oluyorum nedense,yanımda da oğlum varsa deymeyin keyfime.
Geçen ay çok aradığım ve zeyland da bulduğum hayvan puzzle oyunumuzu elimizden düşürmüyoruz bu aralar,bazen kafaları değişik koyup bana bakıyor ve gülüyor ,espirilimi olacak acaba....
Kitaplarımızdan da  en sevdiği koala serisi, banyoda ,doğum günü ve anaokulunda var elimizde .İçlerinden  birini seçip kucağıma oturuyor ve beraber okuyoruz.Biraz hastayız ateş yok ama öksürük ve burun akıntısı var ve keyfi yok ,hasta olmasaydı parka götürüp karla oynamayı planlıyordum ,neyse artık birdaha yağar diye umut edeceğiz.

4 yorum:

Ozgul Gumustekin dedi ki...

Bebek Koalalar Doğa ve Deniz'in ilk kitaplarıydı :) onlarla sevdiler kitapları :) inşallah Kuzey Ali de sever hep :)

lila dedi ki...

Yerim ben onu yaaaaa. Maaşallah. Çok şeker. Öpüyorum,öpüyorum,öpüyorum....

KUZEYLİMİNE dedi ki...

öZGÜLCÜM ZATEN SENİN ÖNERİNLE BAŞLAMIŞTIM KOALA SERİSİNE,TEŞEKKÜR EDERİZ BU ARADA .

Ozgul Gumustekin dedi ki...

Yerim o elcikleri ayrıca :)