6 Şubat 2013 Çarşamba

21 aylık kuzey ali

2 yaşımızı doldurmaya az kaldı,oğlum büyüyor hergün yeni şeyler öğrenerek ve yeni huylar ekleyerek.Resim yapmayı çok seviyoruz duvarlar,kapılar da dahil oluyor tabi bu etkinliğe ama çıkan boyalar olduğu için çok takılmıyorum.
Kışın evde vakit geçirmek kadar zor bir şey yok, ne yapsak ne yapsak ......aklıma gelen herşeyi deniyoruz bunlar da palyaço burunları :)
Pakize yengemiz ve tolga dayımızın özel istekleri ile boy boy fotograflarını yayınlıyoruz çok özlemişler ,haftaya inşallah oradayız biz de sizleri özledik.Kuzey de özellikle mehmet abisini ve yavuz kardeşi özledi sürekli resimlerini gösterip duruyor.Hayırlısıyla   fasulyemizde aramızda olurda  koklaya koklaya severiz .
Babamızın ceketi de çok yakıştı oğluma,babaya bakışlarına bakarmısınız.
Yine vakit geçirmek için yapılan bol sulu, bol boyalı bir aktivite daha.Çoraplarda nefret ediyor  ilk fırsatta gözlerimin içine baka baka çıkartır atıyor.Daire yapabiliyor ben yapınca da içini boyayabiliyor,yani içi ve dışı kavramlarını öğrendik.Ay dedeyi, yıldızları, albayrağı  ve lokumu  çok seviyoruz(teyze duymasın güllü lokum)
Hava güzelse ve ben işten biraz erken gelebilmişsem doğru parka .Park da büyük abilerin peşinden koşturuyor ama hiç pas alamıyor canım oğlum :(

Meraklı minik dergisinin şubat ekinde çıkartma var,pijama tasarlıyoruz bence güzel oldu.Çıkartmalara bayılıyor iki tane kitap bitirdik yenilerinin siparişini verdim ,tam bir çıkartma canavarı olduk.

1 yorum:

Derya dedi ki...

anlarim cok tatlisiniz sizleri ben de cok özledim dört gözle bekloypruz