9 Şubat 2013 Cumartesi

KARIŞIK BİR LİSTE

 Baş yazarlarımdan biri Sinan Yağmur ve okunması gereken kitaplarından biri,huzurla okudum .
 İnci Aralın setini aldım idefixten bayağı indirimli oldu,ara ara okuyorum yeşil,mor ve sarı serisine başladım.En etkilendiğim de kıran resimleri oldu,1978 deki kahramanmaraş katliamını anlatıyor,tarihimizin kanla,haksız yere ölümlerle dolu olduğunu bir kere daha teyit eden bir roman.
 ve Yaşar Kemal serimizden 2.si ,dörtgözle 3.sünü bekliyorum
 Nobel yazarlara başladım  içlerinden seçtiğim yazarlardan biri de Albert Camus .
Zonguldak gezimizde  okudum tabi çoğunu ,yeni sipariş de yolda pazartesi kavuşurum kitaplarıma.Kuzeyin kitaplarıda var bir ara da onları yayınlayalım :)   şimdilik bu kadar.....

3 yorum:

lila dedi ki...

Çok güzel kitaplar seçmiştim canım. Bazılarını bilmiyordum not aldım. Sana iyi okumalar.

Ozgul Gumustekin dedi ki...

İnci Aral'ın nerdeyse bütün kitaplarını okudum :) çok severim..

KUZEYLİMİNE dedi ki...

inci aral'a 10 kitaplık serisiyle başladım,şimdiye kadar üç tanesi bitti hepsi de güzeldi.