19 Mayıs 2013 Pazar

kitap okuyalımmmmmmmm :)

 Doğum günü telaşına kapıldım kitap okumayı unuttum,daha sırada bekleyen bir sürü kitabım var,vakit kaybetmemek lazım ama.


Sürekli okunacak bir kitap
çocuğumuzun hayatını nasıl sadeleştirebiliriz?
Fazla aktivite,fazla oyuncak,fazla eşya her şeyi kapsıyor bu sadeleştirme ve okudukça hak vermemek elde değil.
Çok hızlı akan bbu zamanın temposun da çocuklarımızın hayatını nasıl yavaşlatırızı merak ettim ve okudum,tam bir başucu kitabı.





İnci Aralın serisini almıştım aralara serpiştiriyorum kitaplarını.
Okuyucusuyla dertleşiyor,deneyimlerini paylaşıyor,nasihatler veriyor ve asıl benim için en önemlisi  kitaplar tavsiye ediyor yazarlardan bahsediyor.






                                                                                                                           
 
Nasıl değişik bir roman bu böyle okudukça şaşır şaşırdıkça oku ,hem keyifli,hem komik,hem hüzünlü acılı gerçekten değişik bir roman olmuş.Kimi insanaların hayal gücüne hayran olmamak elde değil.Cinler,melekler ,şeytanlar,yerde seçilmişler,şeçilmemeişler ve büyük A ve kıyamet ..........
Türkiye coğrafyasını da hassas bir şekilde ele almış kürtler,pkk ve batı  ilginç olmuş tavsiye ederim.




şimdilik benden bu kadar ,önümüzde kısa bir zonguldak tatili olacak umarım bir kaç kitabı annemin kapısında ,babamın sallanan sandalyesinde  zevkle okurum.

2 yorum:

Derya dedi ki...

canım beynine sağlık okumuşsunda okumuşsun
Daha sade bir hayatı acil sityorum yoksa sipariş vereceğim

KUZEYLİMİNE dedi ki...

canım benim az kaldı gelmeme getiririm senin de muhakkak okuman lazım ,öpüyorum