6 Mayıs 2013 Pazartesi

Kuzey Ali'nin arı temalı doğum günü partisi

  
Doğumgünü partimiz arı temalı olunca hadi dedik orjinal gerçek bir afiş olsun ,bildiğin arı ve bildiğin bal yani ve oğlumun baldan tatlı fotografı.Afiş 50/30 ebatında oldu daha sonra duvarına da asarım diye abartmak istemedim.



Esinti kır evinde oldu partimiz kahvaltıyla başladık,ardından pasta kesildi
arı vız vız vzı şarkısı eşliğinde pastamızı kestik,palyaço yüz boyama gibi aktivitelerle çocukları eğlendirmeye çalıştı,


bir de pinyata yaptık ,ruhil'in de yardımlarıyla ilk deneme biraz zor oldu ama oldu galiba.Şeker ve hediyelerle dolu arılı pinyatamızı sopayla kırdımaya çalıştılar baktım olmuyor devirdim gitti,ama sonra paramparça olmuş halde buldum yani başarılı olmuşlar.Mehmet sorarsa evet tatlım sen kırdın denecek:) .Umarım  çocuklar için eğlenceli ve unutulmaz bir doğumgünü olmuştur.
Haftalar öncesinden afişi buzdolabı magnetini ve diğer arı figürlerinin çalışmalarını yapmaya başladım.Süsler ,pinyata ve tüm tasarım çalışmaları bendenize ait olup  uzunca bir mesai harcadığımı da belirtmek isterim,ama zevkle ve hevesle yaptım tabi.Umarım ilerde bu doğum gününden belleğinde bir kaç kare kalır,bal oğluma uzun sağlıklı ve huzur dolu bir ömür diliyorum, allahımdan.



Rengimiz sarı,siyah ve beyaz oldu, bayrakların balonların ve diğer objelerin uyum içinde olmasını istedim.Pastamız da Baked@Home dan yani özgülcüğüm den ellerine sağlık enfes olmuş canım,bayıldık pastana.Ailemiz ve arkadaşlarımızla unutulmaz bir doğum günü partisi yaşadık ,eşim ve ben gelen gelemeyen herkese çok teşekkür ediyoruz.








5 yorum:

Ozgul Gumustekin dedi ki...

Afiyetler olsun :) Ben teşekkür ederim :) Herkes beğendiği için çok çok mutlu oldum :) Herşey çok güzeldi partide, el emeği göz nuruydu hepsi, ellerine sağlık! Kuzey Ali'nin nice nice sağlıklı mutlu güzel yaşları olsun..

lila dedi ki...

Güzel bir gelecek diliyorum oglusuna . hep mutlu olsun inşallah. Hersey harika görünüyor. Emegine saglık. Yorulmuşsun ama değmiş. Nice yaslara...

KUZEYLİMİNE dedi ki...

Çok teşekkür ederim,malesef her sene yapılabilecek birşey değil ,bizim için de çok güzel bir anı oldu

Derya dedi ki...

canım ellerinize saglık herşey cok güzeldi

KUZEYLİMİNE dedi ki...

teyzemizin de ellerine sağlık yoğun temposuna rağmen geldi ve yardım etti,iyiki varsın güzel teyzemiz.