23 Eylül 2013 Pazartesi

Ellerim ya hamurda ya boyada :)

Başlıktan da anlaşılacağı gibi pazar günümüz böyle geçti,ellerim ya hamurlu ya boyalıydı.Kuzey artık aktivitesini kendi seçiyor ve genelde buya  (boya) oluyor ,salonun ortasında yer bezi ,boyalar,fırçalar,delgeç,vs..... herşey var yani.Ben de boyaya katılıyorum dayanamıyorum renkleri görünce ,kuzeyde bende batıyoruz.Geçenlerde park da eski bir çam ağcını kesmişlerdi,hemen küçük bir dal ve bol bol kozalak aldım,dalımız güzel bir ağaca dönüştü.Kuzey simli yapıştırıcıyla dalları renklendirdi ben de çiçekleri taktım,yeniyıl ağacı dedik gitti.
Pazar kahvaltılarımız her evde olduğu gibi bizde de özel,bir aradayız ve her hafta değişik birşeyler yapmaya çalışıyorum.Bu hafta fırından ekmekler çıktı çok lezzetliler,gün içerisinde de kuzey den fırsat buldukça kendimi mutfağa attım,reçelli kurabiyeler,peynirli pohoçalar  döktürdüm yani
Bize ve sizlere iyi haftalar diliyorum....................................

2 yorum:

Derya dedi ki...

Kuzeyim ve mehmet,yavuz cok sanslilar senin gibi annesi ve teyzeleri var

KUZEYLİMİNE dedi ki...

Ailemiz çok güzel huzurluyuz bu güzellikleri bozmamak lazım :)
DAHA ÇOK GÜZEL UNUTULMAZ ANILARIMIZ OLACAK ALLAHIN İZNİYLE.