6 Eylül 2013 Cuma

Koreli yönetmen KİM Kİ DUK

 Bu yönetmenin izlediğim ilk filmi OLD BOY, takipettiğim bir blogdan tavsiye üzerine izledim ve çok beğendim.İnanılmaz bir intikam hikayesi,fimde gerilim ve dram iç içe,sonu daha da ilginç oldu.
 İkinci  ve en beğendiğim filmi rüya,izledikten sonra uzunca bir süre etkisinden çıkamadım.Filmlerinin özelliği az karakter ve az diyaloglar,ana temaları sevgi,bağlılık/ihanet,ahlak üzerine.Bu konuda herhangi bir eğitim almamış  ve senaristi kendisi.
Samaria Türkiye'ye gelmiş ama ben hatırlayamadım,ödüllü bu filmi hıçkırarak ağlatmadı ama daha beter bir duygu bırakıyor izlerken.Kadınlara takmış bir yönetmen ve çok iyi tanıyor kadınları diyebilirim.En kısa zamanda BOŞ EV ve İLBAHAR,YAZ,SONBAHAR,KIŞ...VE İLKBAHAR filmlerinide izlemek istiyorum.

Hiç yorum yok: