30 Kasım 2013 Cumartesi

bol güneş bol oksijen

 Bu küçük adam tam iki saat boyunca parkın altını üstüne getirdi.Çam ağaçlarını budamışlar ,hemen kendimize hediye paketlerken kullanacağımız malzemeler topladık sepeti doldurduk.

 32.ayımızıda geride bırakıyoruz  3 yaşına az kaldı Yorgunluk çökünce oturduk sakin ve sessiz etrafı izledik .
Kuzeyim de böyle daldı uzaklara ,tabi benim için acıdı onu hep gülerken ,mutlu ve huzur dolu görmek istiyorum.
 Benden biraz uzaklaşmasına izin veriyorum ,yerden bir şey kopartıp koşarak bana getiriyor,çiçek,üfleme çiçeği yada çiçeğe benzettiği otlar tabi onlarıda sepete atıyoruz.
Hava da ne güzeldi ,güneşde  yordu kuzeyi güzel ve uzun bir öğlen uykusu çekti.

2 yorum:

lila dedi ki...

Maaşallah. Çok çok opuyorum Kuzey i. Ne keyifli oynuyorlar değil mi açık havada?

KUZEYLİMİNE dedi ki...

Elde olsa da her gün çıkarabilsem ,yeşillikler içinde çok mutlu