3 Mart 2014 Pazartesi

ÜÇ GÜNE ÜÇ AKTİVİTE

Ev de olmanın en güzel yanı ,çocuğunla doya doya vakit geçirmektir.Boyama tekniklerimizi geliştiriyoruz ,çam yaprakları ile boyama denememiz çok başarılı oldu.


Geçenler de bloglarda gezinirken gördüm ve ilk fırsatta  denerim demiştim.Ev de renkli kabarcıklar(bomba ) yapımı.Aynısının kırmızı rengini de akşam babamıza yaptık süpriz olarak.

Ve bol bol denemeler yapacağımız ebru  tekniği,evdeki malzemelerle yani kandil yağı,parmak boyası ile yaptığımız ebru resimleri  harika oldu.Yaparken de çok eğlendik kesinlikle tavsiye edilir,ruhil bizi leğenle görünce ''ben size ebru teknesi alayım bari ''dedi,acıdı galiba halimize dört gözle bekliyoruz.









ÇOK GÜZELLER...............










2 yorum:

lila dedi ki...

Ne kadar ilgili bir annesin. Oğluşun da sen de çok şanslısınız. Muhteşem şeyler yapıyorsunuz.

KUZEYLİMİNE dedi ki...

çok teşekkür ederim ,ne kadar güzel yazmışsınız ,elimden geldiği kadar zaman ayırmaya çalışıyorum keşke daha fazla vaktim olsa dediğimde çok olmuştur