1 Mayıs 2014 Perşembe

HANGİ FİLMİ BEĞENDİNİZ




Ruhil ile birbirimize film tavsiye ettik ben CAN DOSTUM'u ,o 47 RONİN'i önerdi.Ben izledim ama ruhil bey henüz izleyememişler,siz kaçırmayın izleyin derim.Sıcacık bir film hayatı sevdiren komik bir film,gerçek bir hikaye olması daha da sevdiriyor filmi.
Ruhilin önerisi de güzel bir aksiyon ve fantastik bir film,japon efsanesi olan 47  ronin yani 47 efendisiz samuray.1700 yıllarında geçen ve onurun japon kültüründeki yerinin anlatıldığı bir hikaye. 47ronin mezarları her yıl 14 aralık ta  japonlar tarafından ziyaret ediliyormuş.


İstanbul Film Festivalinde bu yıl olan ve benim gitmek istediğim ödüllü filmlerden .Kraliçe margot tarihi bir fransız filmi,kıyafetlere bayıldım hep de sevmişimdir bu dönem kıyafetlerini.Din savaşındaki katliam açık seçik ve acımasızca anlatılmış tabi aşk olmadan olmaz .Osmanlıda da olduğu gibi sürekli ölüm korkusuyla yaşayıp kafayı yemiş karallar,padişahlar ,yerlerinde kim olmak isterki?

Bu aralar şükretmediyseniz lütfen bu filmi izleyin ve hayatınız için allaha şükredin.Kuzey'in erken yattığı bir gün ,o nadir günlerden  yani denk geldi ve izleyabildim.Benim için bir önemi olmasada en iyi yardımcı kadın oscarını (anne rolüyle) almış.İzlerken annesinden nefret ettim ve kadın oscar almış,demekki bu duyguları yaşatabilmek gerekiyor.Mutlaka izleyin derim,iyi seyirler .........

1 yorum:

Derya dedi ki...

nasil nerde izleyebilirim ki