21 Mayıs 2014 Çarşamba

''KIRIK ÇEMBER ''izlenilesi bir film

 Önce film hakkında kısa bir bilgi:2012 Belçika yapımı dramatik bir film,yönetmeni 2010 iİstanbul Film Festivalinden ödülle dönene Felix Van Groeningen .
 Filmin karakterleri Elise ve Didier  biri realist ve inançlı biri ise romantik ve ataist olan iki aşık .
 Filmden Elisenin söylediği  bir cümle aklımdan çıkmıyor hiç:''herşey gerçek olamayacak kadar güzeldi ve ben biliyordum uzun sürmeyeceğini''.Türk filmlerindeki mutlu sonu bekledim gözlerim hep yaşla dolu ,son zamanlarda izlediğim en duygusal ,en tutkulu ve müzik dolu bir film oldu.
 İzleyin muhakkak ama ağlayabileceğiniz bir yerde izleyin ve doya doya ağlayın,ben öyle yaptım.Müziklere bayıldım ,filmde didier Bluegrass müziği hakkında çok tutkulu bir açıklama yapıyor ,gerçekten de hayran oldum bende bu tarza .
Film müzikleri süper olmuş cd si varsa alırım kesin,halen kulağımdalar çok etkilenmişim demi.Ömrüm boyunca  unatamayacağım filmler arasına girdin ......



Hiç yorum yok: