16 Haziran 2014 Pazartesi

2 KİTAP-2 FİLM

 Bilen bilir YaşarKemal'in bir serisine başladımmı bitirmeden edemem.Birincisinde Çukurova ya pamuk toplmak için giden yalak köyünün yol çilesi vardı.Tarlaya geç indiler pamuk toplayamadılar tabi tüccara borçlarını da ödeyemedikleri için alış verişlerini yapamadan köylerine döndüler. Zor bir kış,açlık,sefalet ,gariplik ve bunlara rağmen aşk ,umut,heyecan ve bekleyiş.


Aylak bir adam  ne işle meşgulsünüz diyenlere aylağım diyecek kadar da farkında ve kabullenmiş  Aylak olmak çok zor  diyor ,okudukça hakveriyoruz içinde bulunduğu boşluğa  ve bitmeyen arayışlarına .


 Çağan Irmağın izlemediğim bir filmi varmış ,hiç farkında değilim  bloglar da dolaşırken rastladım.Süprizlerle dolu  bir dram, her zaman yaptığını yine yaptı ve ağlattı beni.Baba tiplemesinden resmen tiksindim,annelere bayıldım herkese lazım ne olursa olsun yanında destekleyen bir anne.Kaçırdıysanız sizde izleyin derim

İiznli olduğun ve Kuzeyin öğlen uykusuna yattığı bir gün tv de yakaladım.Kalbini dinle müzik dolu ,umut dolu bir arayışın hikayesi.Romantik ve duygusal bir film, filimde Robi Wıllams'ın performansı da izlemeye değer.Çocuğa da bayıldım bu arada ne güzel uygun bir seçim olmuş.

Hiç yorum yok: