24 Haziran 2014 Salı

Oscar'lı kadınlar

 Bu film de yok yok neredeyse,oyuncu kadrosu zengin tabi Meryl Streep ağırlığı fazlasıyla hissediliyor.''Kadın izletiyor abi....''türünden bir yaklaşımı duğruluyorum.İki zıt  kardeş var ,bu kız kardeşler hep zıt olurlar nedense?Yıllar sonra buluşurlar  ve kocaman bir aile olurlar.Sorunlar paylaştıkça küçülür ya bunu başarıyorlar.Yaşlı  bakıma muhtaç babaları ve halalarını huzurevine vermek yerine sevgiyle bakmayı tercih ediyorlar.Beyaz Melek filminden bir alıntı geldi aklıma''siz onları küçücük evlerde büyüttünüz,onlar sizi kocaman evlerine sığdıramadılar''buna benzer bir şeydi .
 Daha önce deryacığımla izlemiş ve çok keyif almıştık,geçenlerde canım tekrar izlemek istedi  , o kadar sıcak ve komik bir film.Meryl Streep tabi yine ağırlığını fazlasıyla hissettirmiş ,izlerken kendimi julia gibi hissettim.Ben de oradan buradan bulduğum tarifleri ,yeni şeyleri hep denerim ve hayran olduğum aşçılarım var.Elimin lezzetli olduğunu söylerler özellikle eşim çok beğenir yemeklerimi.Bayanlar izleyin muhakkak.
Uzun zamandır izlemek istediğim bir filmdi ,bakalım dedim oscar almış ama nasılmış performansı diye .....
Kesinlikle haketmiş sudan çıkmış balığa dönmek nedemek göstermiş bize.Ne oldum demiyeceksin ne olacağım acaba ,başıma daha neler gelecek acaba diyeceksin ve allaha dua edeceksin herşeyin hayırlısı diye ,özellikle kocanın.

Hiç yorum yok: