15 Temmuz 2014 Salı

2 İN 1 OUT

Bazcaadayı benim gibi seviyorsanız, denizine pek giremesekte illaki gitmeliyim güzel sokaklarında yürümeliyim ,nefis kahvaltılar ve yemeklerinden yemeliyim diyorsanız muhakkak izleyin.Klasik türk filmi hikayesi olsada yani zengin kız fakir oğlan ,yeni nesil bir türkfilmi havası var duygusal bir film denk gelirse izleyin.
 Filmi başından yakalayamadım ama ilk fırsatta tamamladım çok çok çok ilginç bir film ,romandan alıntı ama bunun gibi çok haber okudum yani yaşanan olaylar aslında.Zamanınız olursa izleyin en iyi kadın ve senaryo dalında ödülleri var.Zaten bu kadın bir harika mavi jasminde de müthişti ,gerçi hangi filmde oynasa izletiyor.
Hadi bakalım biraz da türk filmi izleyelim ama eğlencelide olsun derseniz, dünyalı olmayan şehir kapadokya dan manzaraların da olduğu bu filmi izleyebilirsiniz.Kapadokya ya gitmiştim ama yine gitmek istedim  sırf balona binmek için.

Hiç yorum yok: