28 Temmuz 2014 Pazartesi

KULAK PAMUĞU VE BOYALAR MİNİK ELLERDE

 Kulak temizleme pamuğu ile nokta çalışması yaparız diye hazırlık yaptım ama Kuzey Ali kafasına göre takıldı ben de kenarda nokta ağacımı yaptım.
 Kesinlikle Kuzey Ali'nin resmi daha güzel oldu,gel de bu resmi çerçeveleyim asma :)
                          Akşamına bir daha istedi resim yapmak ,malzemeler hemen hazırlandı.
 Babamız ilk resmini çok beğendi  inanamadı gelip izledi bizi ,bir köşeden başladı anlata anlata yapmaya.
                                                 iki tane uçurtma yapmış biri siyah biri sarı.
 İmzamızı da parmak iziyle attık ,esin verdiği için Safai abimize de buradan kucak dolusu selamlar ,sevgiler.
 Sabah da kahvaltı sonrası neyi boyasak dedik aklıma yenmeyen yumurta geldi,yoğun bir konsantrasyonla  yumartayı ince ince işledik.

 İki günlük bayram tatilide böylelikle geçti bitti gitti,herkese şeker tatında ,barış ve sevgi dolu bir bayram diliyorum.Çocuklarımızı barış dolu ,sevgi dolu büyütelim ki ileride dünyayı da böyle renklendirsinler ,sevgiyle boyasınlar.



2 yorum:

Aslıhan Kaplan Bayrak dedi ki...

Tebrikler. Gerçekten çok güzel olmuş yeşil fon kağıdına olan 👏👏👏👏
Öpüyorum😙😙
Size de iyi bayramlar 🍭 bol

KUZEYLİMİNE dedi ki...

ressam teyzeden bunları duymak çok güzel ,teşekkür ederiz