19 Eylül 2014 Cuma

Hadi anne boya yapalım

 Odasında oynarken  boya yapmak ister Kuzey Ali'nin canı ve tüm kalemlerini ,boyalarını ne varsa alır önüne.


 Biraz keçeliler, biraz sıkmalı boyalar ,pastel,simli boyalar  ve rengarek balıklarını yapar.Benim de kenarda boya yapmam lazım onu izlemek yasak''sen de birşeyler yapsana anne ''  veya  ''izin veriyorum annecim sen de boyayabilirsin''.

                                                     Zonguldak da ki denizimiz
                                                     Bu da benim kirpim ,bayan kirpi .
 Son hali babaya gösterilir ve aferin benim oğluma öpücüğü alınır.Resim bittikten sonrada bunu nereye koysak krizi başlar,bir türlü yer beğenemez yapıtına.Son yaptığımız resimleri kaldıramayız da ,''arasıra bakmam gerek ''deyip masasında tutar benim can oğlum.

Hiç yorum yok: