24 Ekim 2014 Cuma

Renklerle dansımız

 Her türlü malzeme üzerinde boya çalışması yapmaya çalışıyoruz.Alışveriş artıkları karton kutular ,kapaklar vs....
                                  Resme robot diye başlayıp canavar diye de bitiriyoruz.
 Bu da bayramdan  kalma çikolata kutusu,taşlar ve  boya bir araya gelince bana göre dans Kuzey Ali'ye göre araba sürmece başlar.

                                                         Bayılıyorum bu renklere.
 Eğlenceli ve güzel bir aktivite ,taş yerine bilye kullanmak istiyorum ama biraz daha büyüsün Kuzeyimiz.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Mineciğim ben de bayılıyorum bu aktivitelere...Kuzey'in ruhu dünyası gelişiyor güzelleşiyor.
Ne güzel annesi ile anıları olacak çocukluğuna dair..Ne güzel iş üretmeyi kendini ifade etmeyi öğreniyor...Sabrınız için ikinizi de öpüyorum:)
Nesrin Usta

KUZEYLİMİNE dedi ki...

Çok teşekkür ediyoruz Nesrin hanım,aktivitelerde ben de çok eğleniyorum ,gerçekten güzel zaman geçiriyoruz.