7 Kasım 2014 Cuma

Fikret Otyamla geçen bir gün.

                 Bugün merkezimize tedavi için ressam Fikret Otyam  ve eşi Filiz hanım geldiler.
Her fırsatta da sohbet ettik kendisiyle,çok samimi ve çok sıcak bir kişilik.Sanatçılar,sanat severler,doğa ve insan severler nasıl da farklı oluyorlar,duruşlarıyla konuşmalarıyla  ve verdikleri etkiyle.
Fikret beye ''tablolarınızda ki kara gözlü kadınlara bayılıyorum ,ne de güzel resmemişsiniz'' dedim.
Cevabı çok hoşuma gitti''ben doğuda çok bulundum,kürtler kadınlarına avrat derler,avratların gözleri hep sürmeliydi ,bir sürme de ben çektim oldu bitti''
Tabiki olup bitmemiş ,gülen yüzlerinde ki hüznü de vermiş ,gözler bu kadar ışıl ışıl olup da hem de hüznü nasıl barındırır içerisinde?
                                                  Bunlar en sevdiklerimden ,çok güzeller .
                            İstanbulda sergi açın dedim ,ben veda ettim İstanbula dedi.
Kendisi 86 yaşında ''umarım daha uzun  ömrünüz olurda bu güzel eserlere  yenileri de eklersiniz'' dedim.
''Yukarıya baktı  ve duydun mu sana söylüyor ''dedi

Hiç yorum yok: