19 Mayıs 2015 Salı

Haftanın karı

Festivalin sondan ikinci gösterisi ,Fransız olan grup harika bir konser verdi,adeta büyülediler izleyicileri.Trompet başlı başına bir olay Trompeti çalanRomain Fransanın en iyisiymiş dalında.Türkan Saylan Kültür Merkezine de teşekkür ediyorum buradan bizleri böylesine güzel müziklerle,oyunlarla ve sanatla buluşturduğu için.

Mavi Jasmine den sonra kendilerini pek de sevemediğim yönetmen Woody Allen'e bir şans daha vermeye karar verdim ve izledikçe İtalya ya gitmek isteyeceğiniz bu güzel filmi izledim.Arka fonda sürekli hoş sıcak Akdeniz melodileri,muhteşem manzaralar ve aşıklarla dolu bir film ,tavsiye ederim.


Mo Yan'ın ikinci kalın ve kocaman kitabını da nihayet bitirmek üzereyim ve diyorum ki bu adamda nasıl bir hayal dünyası var böyle .Çin kültürünü,coğrafyasını ve tarihini de öğrettiği kitapları,fantastik  hikayelerle dolu .Malesef bir solukta bitirirsiniz diyemiyorum çünkü 933 sayfa kendileri.


Hiç yorum yok: