17 Haziran 2015 Çarşamba

BOL BOL RESİM YAPTIK

Akşam odamıza kapandık ve doyasıya ip baskısı yaptık,daha doğrusu önce ip baskısı sonra üzerini boya kalemleriyle tamamlama.
Bu resminde iki tane canavar varmış ,çok sinirli bu canavarların isimlerini de yazdık unutmayalım diye.
Yaptığımız bütün resimler masanın altına dizildi ,artık niyeyse ben de bilemedim.Ayaklarımız ve ellerimiz bir güzel boyaya battı.
                                                Yerim o ayakları canım oğlum benim.
Ben de boş durmayayım dedim ,yapması çok zevkli ip baskısından birkaç tene yapıverdim.

2 yorum:

lila dedi ki...

Harikasınız anne oğul. Ne güzel ne keyifli ne verimli zaman geçirmişsiniz. Etkinlikler oldukça yaratıcı ve sanatsal olmuş.

KUZEYLİMİNE dedi ki...

Başlarken malzeme seçimi Kuzey Ali'ye ait oluyor ve etkinliğin gidişatını da o belirliyor tabi.