16 Haziran 2015 Salı

Evimin çiçekleri ve değerlileri

                               Evim çiçek açtı bu aralar ,her camın önü ayrı bir güzel .
                            Gerçi kaktüse de ne kadar güven olur demi,bugün var yarın yok :) .
Yılbaşı çiçeğimi kışın dondurmuştum ,kalan parçaları toparladım ,yeni saksı yeni toprak ve bana teşekkür ediyor sanki.
Bunlar da yeni cicilerim dalgalı ebru yada sarhoş ebru, ben isim olarak sarhoşu daha çok beğendim.
Çiçekli ebruyu da girişe astım,misafirleri karşılıyor.

Bu güzel tablolar sırayla evimize teşrif etmişler di ,bakmaya doyamıyorum kendilerine.Aslıhan Kaplan Bayrak'a bu çalışmaları için de ayrıca teşekkür ederim ,umarım daha yeni yeni parçalar eklerim zamanla koleksiyonuma.''Nature or else''  koleksiyonunun iki parçası bende  :) Aslıcığımın diğer çalışmalarını merak ederseniz  aslihankaplanbayrak.blogspot.com.tr adresinden inceliyebilirsiniz .
Bu da çok değerli dostumuz Safai abiden bize hediye,bu serinin diğer resimlerini görmek isterseniz www.safai.gen.tr adresinden bakabilirsiniz.Hepsi birbirinden güzel ve derin tablolar.
Evimizin küçük ressamından ,bunlara bayılıyorum.Yukarıdaki üç resim Kuzey Ali'nin 6 ve 9 aylıkken  ki el darbeleri.Aşağıdaki resmi ise, ben işteyken yapmış bana süpriz.

Hiç yorum yok: