2 Temmuz 2015 Perşembe

AKB RESİM VE GRAVÜRHANE ATÖLYESİ'ne ziyaretimiz




                                   
Aslıcığımın kibar daveti üzerine hemen kekimizi yapıp soluğu atölyesinde aldık

               
Uzun zaman olmuş gelmeyeli daha sık gelmeliyim diye düşündüm, burası bana çok ama çok iyi geliyor.Resimlere bakmaktan da sohbete konsantre olamıyor insan.

Kuzey Ali ilk başta biraz sıkılsa da oyuncaklar ortaya çıkınca oyununa daldı gitti.Bu arada Kuzey Ali'nin en beğendiği çalışma sağdaki sarılı tablo''anne bu mithiş güzel''dedi.
“Nature or Else?” serisinden  bir çalışma daha ,bu serinin iki tanesi ben de :)  .Umarım Aslıcım paketlenmiş olan bu harika parça ,hiç açılmadan yeni evine gider.
                                          Gravür çalışmasından güzel bir örnek sade ve hoş
Bu çalışmasını da çok beğendim ,daha önce bana göstermiş ama çerçeveye alınınca daha bir dikkat çekici olmuş.
Bu çalışması da su,ateş ve toprak üçlemesinin bir parçası olan toprak.Kuzey Ali de ağaca tırmanıyor.
                                                                         “Nature or Else?”den bir resim daha 

Büyük çalışmalar daha bir çarpicı oluyor,büyük ev lazım tabi bunları asacak geniş geniş duvarlar lazım.:(

Ve benim yeni incim ,görür görmez aşk dedikleri bu olsa gerek.Aslıya göre benim mavi renge karşı zaafım varmış,hep mavi tonlarına yapışıyormuşum.
Çok güzel ve keyifli gün için bizi atölyesinde ağırlayan Aslıcığıma çok teşekkür ediyoruz ve yakında görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: