9 Temmuz 2015 Perşembe

Çatlak Kurabiye

 Kuzey Ali'ye aşçı olsan  ne yapardın dedim?
-kurabiye aşçısı olurdum,dedi
 Kurabiyelere bayılıyoruz ,ev de masamız da herzaman bulunur ve Kuzey Ali gider gelir yer.
Bu tarif  güllüoğlundan instagramdan takip ediyorum kendilerini ve tarif:100 gr un,25gr kakao,yarım paket kabartma tozu,vanilya,125 gr pudra şekeri,25 gr t.yağı,1 yumurta,1 çorba kaşığı portakal suyu (ben limon suyuyla yaptım)50 gr hindistan cevizi,50 gr minik damla çikolata, hep beraber yoğuruyoruz ,yumuşak bir hamur oluyor ve buzdolabına kaldırıyoruz.Yarım saat sonra alıp  ceviz büyüklüğünde toplar yapıp tekrar buzdolabına kaldırıyoruz.Dinlenen ve donan toplarımızı pudraşekerine buluyoruz ve 150 derecede 10 dk pişiriyoruz,afiyet olsun.

4 yorum:

lila dedi ki...

Anne oğul harikasınız siz yaaa! Ellerinize sağlık. Aldım tarifi.

KUZEYLİMİNE dedi ki...

KESİNLİKLE ÇOK LEZZETLİ OLUYOR ŞİMDİDEN AFİYET OLSUN LİLACIM

Derya dedi ki...

Canim Kuzey cok cok sansli senin gibi bi annesi olduğu için

KUZEYLİMİNE dedi ki...

evet deryacım bizim çocuklar şanslı ,bizler hep yanlarında olacağız allah izin verdiği sürece