17 Ağustos 2015 Pazartesi

Kaybedenler Kulübü - Dilek taşı




Dilek taşı benim 12 li ,13 lü yaşlarımda ki mahalle düğünlerinde çalınan en romantik ve en ağlamaklı müziklerden biriydi.Mahallenin gençleri dans ederken onları izlemesi ve acaba ben büyüyünce nasıl olacam gibi hayellere dalınası bir müzikti.Küçükken biz kızlar birbirimizle dans ederdik ,şimdi çok tuhaf geliyor  ama o zaman gayet normaldi bu?Zaten başka bir ihtimal de olamazdı ,şimdiki nesil çok şanslı çokkkk.Filmi izlemeden önce müzik dikkatimi çekti .Bizim oralardaki düğünler de çalan bir orkestra vardı adları neydi ya  hatırlayamadım bak ,solisti o zamanlar gençti bazen görüyorum zonguldağa gidince yaşlı şişman bir adam olmuş.Adını hatırlayan olursa yazsın bir zahmet :)





                  

Herkesin bir dönemi vardır  kaybedenlerdenim dediği,onun için biraz yakın biraz kendimden gibi geliyor bu film.





Gece olmaz bir saatde bir radyo programı  ,dinlenmez sanılan fakat fazlasıyla ilgi toplayan bir programa dönüşüyor.













2 yorum:

Derya dedi ki...

Canim bunu izleyen gel çok etkilendi ben dışında anlamadım niye ben bu kadar etkilemedim. Erol du galiba şarkıcı

KUZEYLİMİNE dedi ki...

erol değildi sanki neyse ,etkilenmek için belki biraz dibe vurmak yada istanbulda yanlız yaşamak ve yanlız kalakalmak mı gerekiyor ben de bilemedim bak şimdi:)