17 Ağustos 2015 Pazartesi

Naneli ve çikolatalı kek ,yeni keşif

 Yeni bir tarif keşfettim,Kuzey Ali  de sabahdan beridir de pasta yapalım diyordu iyi oldu.
 Vişnemiz de bol miktarda var ,iş yerinden sağolsun Rıza beymemleketinden bize tazecik getirdi hemen 2 kilo derin dondurucuya attım.Bu keki özel yapan taze nane kullanmamız.
                             Tadı şimdiden çok güzel ,bıraksam hepsini yiyecek besbelli.
Ve tarif:100 gr t.yağını ve( bir büyük diyor tarifte ama ben kare bitter çikolatayla yaptım) çikolatayı benmari usulü eritiyoruz .2 su bardağı un,2 yumurta,1 su bardağı toz şekeri,kabartma tozu,vanilya karıştırıyoruz ve 4-5 yaprak naneyi ince ince kesip ekliyoruz.Bu karışımları mikserle çırptıktan sonra kare borcama küçük boykoyup, 180 derecede yarım saat pişiriyoruz.Ben üstüne vişne de koydum çok yakıştı. Tavsiye ederim

Hiç yorum yok: