25 Ağustos 2015 Salı

Sınırlara sığmam taşarım

 Selda teyzemizin bize bir yaş hediyesi olarak getirdiği yağlıboya ve kendinden resimli tuvalimizi çıkaralım ve ilk yağlıboya denememizi yapalım dedik.İlk başta birkaç fırça darbesi attık, sanki sıkıldı ve ''ben bunu boyayım ve uzay yapayım annecim''dedi.
 Kenarda da sim vardı ,hadi bunu da serp dedim ama hepsini döküverdi kazayla ve ortaya kuyruklu yıldız çıktı.Yıldızını da ben yaptım,gerisini de Kuzey Ali tamamladı ve uzaya hoş geldiniz.
Gezegenler nedense dip dibe ama biz bu yağlıboya işini çok sevdik ,artık yeni çalışmalarımızı da yayınlarız ara ara.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Bayildim.minik ellere saglik.uzaya merak devam mi

KUZEYLİMİNE dedi ki...

Uzaya merak daha doğrusu gezegenlere merak ,oralara gitme isteği devam ediyor Habibecim.Resimlerinde buna muhakkak yer verir.

lila dedi ki...

O minik eller artık yağlı boyayyada başlamış. Yaratıcılık zaten vardı. Harika şeyler ortaya çıkaracağından eminim.
Sevgiler...