3 Ekim 2015 Cumartesi

Muğla sahilleri ve tatilimizden kareler

Beklenen tatil nihayet geldi çattı ama hızlı geçti gitti. Muğla Akyaka  ve Ortaca  civarlarında dolu dolu iki hafta tatil yaptık.Safai bey ve Özlem Hanımın evlerinde misafir olduk ,özlem giderdik.Gönül ister ki oralarda yaşayalım ve her günümüz tatil olsun ,inşallah o da olacak hayırlısı ile.

Benim en çok keyif aldığım Çınar plajı oldu, her taraftan akan azmağın soğuk suyu denizi berraklaştırmış ve serinletmiş.Küçük bir tesisi var yemekleri harika ,sunumları, ilgi ve güler yüz den de tam puan aldılar.

Bir gün de  Marmaris yapalım dedik ve arkadaşımız Süleymanı da aldık ama arabayı durduramadık gittik gittik ve taaaa Amos plajına vardık.Profösörler sitesinin plajıymış ama girilebiliyor,ağaçlar altı gölgelikleriyle mis gibi harika bir deniz ve doğa.
                                                  Amos bekle bizi sana yine geleceğiz.

İztuzuna  gitmeden olurmu hiç,Akdeniz ve Egenin kesiştiği tuzlu mu tuzlu ,hafif dalgalı ,incecik hafif kumlu harika bir plaj.Kuzen Erman ve güzel gelinimiz Tuğba ile güzel ,keyifli bir gün oldu.En çok Kuzey Ali beğendi bu plajı kum her şekle giriyor,oynaması çok zevkli yumuşacık ,herhalde karettalar da bunun için seçmişler bu sahili .

Sabah erkenden kalktık ve Köyceğizin bu manzarasını yakaladık,keyifle çaylarımızı yudumladık.

Herkes uykuda,ortalık sessiz yani tam fotograflık zaman .
 Dalyan da kısa bir mola yemekler yendi ,etraf gezildi ama akşamları daha bir güzel buranın.

Denemeyen kalmasın derim Yuvarlak Çay'ı,düşünün ki hava sıcak ,güneş tepede ve buz gibi hızla akan bir nehir.

Bir baştan giriyorsunuz ve diğer başa akıntı sizi götürüyor çıkıyorsunuz ,biraz spor olsun derseniz akıntının tersine yüzüp çıkabilirsiniz de keza bendeniz öyle yaptım.Buz gibi suda en fazla kalma rekoru da Ruhil beye ait yarım saate yakın.Çok keyifliydi soğuk sudan çıkıp sıcacık çayını yudumlamak,sedire uzanıp uyumak of offffff tatil .....

Değişik sahilleri gezecez ya sırada Sarsala plajı var,tesisi pek yok ama etini alıyorsun sana mangalda yapıp veriyorlar.Et önümüzde ama yiyemedik resmen arıların istilasına uğradık .Deniz temiz ,kum güzel midye dolmaları indirdik mideye daha ne olsun.

Ak bükü ilerisi Bodrum muhteşem bir koy ,pırıl pırıl bir deniz ama yakın zamanda burası otellerle ve tesislerle dolar ve bu güzellik biter diye düşünüyoruz.
Çocuk içinde havuz gibi deniz ,kum yok ama denizi çok güzel.Balıklar gözümüzün önünde  ,ben korktum açılamadım pek,ayaklara küçük küçük ısırıklar oluyor tabi sabit durursan.

Azmak Nehri ,sazlıklar,kuş sesleri ve huzur..........

Kaya Köy ziyaretimiz de oldu ,tepeye yürüdük ,fotograflar çekildik ,güldük ,eğlendik Hatice ablamızı bulduk onun rehberliği ile güzel bir gün oldu.

Birdaha ki sefere sabah erkenden tepeye yürüyüp ,dağın diğer tarafında aşağıda kalan sahile inmek ve bütün günü orada geçirmek planımız var.