14 Kasım 2015 Cumartesi

TÜYAP SANAT FUARI VE BAHÇE PROJESİ

 Kaçırırsam çok üzüleceğim Tüyap Sanat Fuarına nihayet gidebildim.Yarın son gün  kesinlikle tavsiye ederim.
 Aslıhan ve arkadaşlarının Bahçe ,Labirent projesi kesinlikle görmeye değer,süprizlerle dolu labirenti geziniz.
 Dilek ağacı da labirentin ve bahçenin bir parçası ,özellikle gençler tarafından çok rabet görüyor ,e tabi biz de sanatsal  dileklerimizi ekledik.
 Okul ile beraber gelen kuzenle de buluşmak hoş bir tesadüf oldu ,canımmmmmm ya çok şekerler.


                                Satılan tablolar var umarım yenileri de eklenir.
 Labirentte her boy  çalışma var hatta küçülerek giden bir düzende sıralanmışlar,hepsi birbirinden güzel.
 Eli boş dönmek tabiyki olmaz ,küçük bir hatıra aldım kitaplarımın yanında çok güzel duracak gibi.
 Bayram Gümüş'ün gravür çalışmaları incelemek benim için de iyi oldu ,malum gravür kursuna başladım.

Çeşitli Sanat Galerilerinin  stantları var ve hepsini gezmek saatler alıyor.

                   En sevdiğim köşelerden Nuri İyem'in yarım kalmış tabloları ve atölyesi.
 Bu yıl onur ödülünü rahmetli Fikret Otyam aldı,bir tane tablosu da onur köşesinden.

 
                              Günseli Kapucuya ait   eski evler ve dantelli  pencereler .

Deniz Korkmaz'a ait benim çok sevdiğim bir çalışması ama satılmış maalesef :(


Seneye bir başka bahçe projesiyle buluşmak üzere ........

Hiç yorum yok: