7 Aralık 2015 Pazartesi

Gravür kursuna nihayet başladım.

Nezamandır başlamayı planladığım  gravür kursuna nihayet başladım.Aslıhan Kaplan Bayrak Gravür atölyesinde derslerimiz gayet verimli , eğlenceli ve hızlı geçiyor.
Deneme çalışmasından sonra yani asıl çalışmam olan  Kayaköy serisine başladım .Bu yaz tatile gittiğimizde kayaköyü de ziyaret etmiş ve bolca çekimler yapmıştık.Bu seri üçlenecek ama şimdilik iki tanesi hali hazırda .
                                                                                                                                                                                                       KAYAKÖY/1                                                         KAYAKÖY/2                            

       
             
 Bu işin en zevkli tarafı imza atıp çalışmayı tamamlamak.İlk baskılar linol baskı  oldu,şekil vermesi daha kolay ,sırada da ahşap baskı var heyecanla bekliyorum .

                                       10'ar tane ikisinden de imzalandı ve kaldırıldı.

 Bunlar da işin yani baskının kaçamakları benim için ,monotip baskı ,tek baskı ,o an ki ruh halin  ve ne çıkarsa bahtına gibi.
 İlk deneme de biraz elim korkağa gitmiş ama ikincisinde daha cesur çizgiler ve daha bir yaratıcılık var.
Her hafta dersin sonunda kalan boyalarla monotip yapıyorum ,bakalım bu hafta ne olacak .



Hiç yorum yok: