22 Mart 2013 Cuma

Doğayı kucakladık





Bu gün iş den yorgun ve bitkin eve geldim ki ne göreyim,oğlum  bana
içli içli bakıyor bütün gün evde sıkılmış.Hemen hazırlandık yağmuruda düşünerek arabayla gittik parka.Tam 2 saat bütün parkı dolaştık,koştuk arkadaş buldum oynadık ,ben hep uzaktan izleyen oldum ne istediyse yaptı.Dalları sarkmış erik ağacına takıldı biraz kar yağdırdık çok mutlu oldu.Şimdi Burdur da çok sevdiğimiz dostlarımız Safai abi ve özlem ablayla yeni doğmuş kuzuları sevmek vardı ama bizde baharı böyle karşılıyoruz işte.Kozalak topladık, yerlerde yuvarlandık ve yorgunluktan artık gidelim bakışlarıyla evi ve kısa zaman sonrada yatağı boyladık.Yorulmayan çocuk uyumuyor da acıkmıyor da ..............................................................................

Hiç yorum yok: