18 Mart 2014 Salı

Kuzey ali'yle dolu dolu haftasonu

 Elde var tutkal kartona rastgele şekiller yapıyoruz ,üstüne tuzu serpiyoruz kuruyor hemen.
 Ve kuzey'in bal ellerinde renkleniyor ,rengini kendisi seçiyor hep tek renk kullanmak istiyoruz nedense?
                                     Biraz kartona biraz oraya biraz buraya her yanımız kırmızı oluyor.
                                          Aaaa bir baktım engel atlayan bir adam var  yada kadın bir de yılan var  fal gibi :)
 Aslı teyzeye resim yapmaya gideceğiz ama önce arabalar toparlanıyor kıymetlilerimiz onlar ,bir tanede yanımıza alıyoruz ne olur ne olmaz diye.
 Güzel bir doku temalı resim dersi tamamlanıyor sıkılmadan ve zevkle,en sevdiğimiz hayvanı yapıyoruz ormanda gezinirken.
 Bu arada her fırsatta parkdayız ne yağmur bize engel ne kar (çok özledik kar yağsa keşke )
Kimden geçtiyse Kuzey Ali'ye titiziz biraz, yağmur pantalonunu giydi ama kayamıyor ıslakmış,hiç öyle huylarım olmadı benim,acil önüne geçmek lazım .

2 yorum:

Derya dedi ki...

canım film önerin ve kitap yorumların cok iyi. Bir nsanın iyi bir okuyucu olabilmesi için yılda 10-12 kitap okuması gerekiyormuş, sen kaç kitap okuyorsun merak eetim. Ben der artık az uyumaya ve bol kitap okumaya karar verdim belki öğlneleri de yemeğ gitmem kitap okurum

KUZEYLİMİNE dedi ki...

teşekkür ederim cnm ya aslında hayatı kaçırıyoruz daha neler neler yapılabilir.Bu sene tiyatroya ve konserlere zaman ayırmak isterdim ama olmadı.Kişisel gelişim anlamında kurslara gitmek istiyorum neyse allah izin verirse onlarda olur.Ben ayda iki kitap kesin okuyorum ama bazen bu kitabına göre yada benim ruh halime göre artabiliyor tabi.