23 Mayıs 2014 Cuma

OKUYALIM VE İZLEYELİM

Olmazsa olmazlarımızdan Sunay Akın ,arasıra okumalıyım kitaplarını.CemYılmaz'ı izlemek gibi  nekadar çok şeye güldük ve eğlendik ama neydi?
Bu kitaplar benim metro kitaplarım,sabah işe gelirken ve akşam eve dönerken metroda günlük ortalama yarım saatim boş.Özellikle kırmızı pazartesiyi elimden bırakamıyordum,merdivenlerde bile okumaya çalışıp insanları gıcıkmı ediyordum acaba?Nobelli yazarlar serisinden sıra Gabriel'deydi giriş kitabını bununla yaptım
hayretler içerisinde okudum ,konusu çok enteresan .İnsanların vurdumduymazlıkları ,koskoca kasabanın ağız birliği etmiş gibi cinayeti engellememesi  ve başından sonuna kadar heyecanın bitmemesi bu kitapda.

Evde yakaladım bu güzel filmi ve beni 24:00'a kadar tuttu ama uykusuz kalmama deydi. Yağmurlu bir günde  ve sıcak bir fincan çayla izlenilesi bir film.

2013 'ün en iyi on filminin içerisindeymiş Yozgat Blues ,filmde bir durağanlık var ve sesler karmakarışık,o büyüye sokamadılar beni.Ama son dönem türk filmlerini seviyorum ve kalan dokuz filmide mütemadiyen izleyip sizinle paylaşacağım.

Hiç yorum yok: