13 Aralık 2019 Cuma

NİYETE ÖZEL MALA



                           Hayatınızda şu anda ne olsa herşey çok daha güzel olurdu?

                                    Sizi bir sonraki adıma taşıyacak olan nedir?

                          Peki hep arzu ettiğiniz önünüzdeki o içsel engel nedir?

Tüm bu soruları kendinize sorun ve cevabı bulduğunuzda ,yani niyetinizi de bulmuş oluyorsunuz.
Niyetinizin gerçekleşmesi sizin için bir yolculuk olacaktır ve bu yolculuğunuzda size malanız hatırlatıcı olarak rehberlik edecektir.
                                             Malanız sizi,niyetinizin farkındalığında tutar.
Her düğümde ve her dizimde niyetinizi o malaya sabitleyeceğiz,özel şipariş ve detaylı bilgi için

            İNSTAGRAM  ADRESİME  (    KUZEYLİMİNE  )  BEKLERİM EFENDİM.


5 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba mine hanım

KUZEYLİMİNE dedi ki...

merhabalar mehmet bey,nasıl yardımcı olabilirim size,malalar için ise,daha hızlı olması açısından bilgi alışverişinin,instagram sayfama beklerim ,kuzeylimine.

Adsız dedi ki...

günaydın mine hanım, tesadüfen gördüm blogunuzu, ilginç geldi, güzel ve keyifli olmuş, hoşuma gitti, bir merhaba demek istedim size. umarım rahatsız etmedim. MALA ne anlama geliyor onu merak ettim. instagram kullanmadığım için oradan iletişim kurma imkanım yok malesef. anlayışınız ve sabrınız için teşekkür ederim.

KUZEYLİMİNE dedi ki...

merhabalar,mala:yarıdeğerli taş,ağaç tohumu veya özel ağaçlardan işlenerek hazırlanmış 108 adet boncuğun dizilmesiyleoluşan meditasyon tesbihi,özellikle nefes terapileri için yogacılar kullanırlar ve niyetlerini hatırlayıp tekrarlarlar mala sayesinde.

Adsız dedi ki...

hımm enteresan bir şey. teşekkür ederim bilgi için. ilk defa duyuyorum. sanırım uzak olduğum bir konu. sanırım siz yoga ile ilgilenen birisiniz.